långpromenad runt sjön

Idag gick vi en hälig pomenad runt sjön här hemma. tog oss ca 2 timmar att ta oss runt men då stannade vi och hundarna badade en hel del på vägen.
Jag tycker det ä så skönt att gå i skogen, synd att min kropp gör så förjäkla ont efteråt bara.
Hundarna blev iallafall trötta och jag har spacklat, tvättat och diskat idag så känner att jag faktiskt kan få vila ett litet tag innan martin kommer hem oh vi ska börja tapetsera :D


Sa du kom?

Nu är jag här...ge mig godisen!

Fullt ös medvetslös

Hobbe älskar att bada

Sally hittade en pinne som absolut behövde hjälp in till land igen

Så här glad var baloo i skogen idag

och hobbe var inte mindre glad han

Sally undrar om det var dags för godis nu

Bisse är lite trött efter att ha uppvaktat sally

ljungen blommar för fullt

världens finaste tass

näckrosorna blommar och fyller hela sjön

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Gu va mysigt ni har . Är det inga mygg? Hobbe blir ju helt bortskämd med promenader.hoppas han inte kommer att kräva dem av oss sen.

2 Anna:

skriven

haha jo då nu vill han ha samma promenader hemma :D nej inga mygg alls.

men vi saknar er här hemma så vi tyckeer ni kan komma hem nu :)

Kommentera här: