bf +4

Ja idag har jag och pojkarna gått till hagen.
Tyvärr får ju baloo fortfarande inte vara lös men energiknippet bisse fick ju springa av sig iallafall.
Baloo försökte med allt för att jag skulle släppa honom och bjöd in till lek med kopplet och snön.
Söt nöt <3

När vi kom in så satt jag en stund vid datorn sen tittade jag på walk the line. Älskar den filmen och musiken är ju underbar.

jag hade ont i magen varje gång jag vaknade i natt och även när jag gick upp i morse. har haft sammandragningar som gjort riktigt ont från och till under dagen men sen när man tror att det är på gång att bli regelbundet - då stannar det av :(
Blev lite depp mitt på dagen och skickade sms till martin som är min positiva solstråle i allt. Hans svar var - men det är närmare nu än i gårkväll! och det har han ju så rätt i.

Så här ar iallafall magarbetet fortsatt hela dagen. men inget har daragit igång på riktigt ännu.
Vi får väl se om det händer något i natt eller om jag får åka till Ö&B i morn som jag planerat. Behöver nya reflexvästar till pojkarna.

Pojkarna fick sig även en promenad efter filmen i skogen, men då det började bli mörkt blev det en kortrunda.

Sen var jag helt slut så gick och sov ett atg medan martin lagade mat och hade sig.

efter maten tittade vi på så mycket bättre, är lite småkär i jason - han verkar så trevlig.
Sen blev det ordentlig städning äv huset. Med tvätt av golv och allt.
För om bebis kommer så ska det iallafall vara fint när vi kommer hem igen.

Blev även en kvällsrunda med pojkarna tillsammans med husse och mig. Är galet vackert här ute nu när det ligger snö på alla träden och ängarna.
Nej nu ska jag väl gå och sova för här framför datorn verkar inget mer hända iallafall.


Kommentera här: