En liten familjemedlem

hej
Nu var det alldeles för länge sen jag skrev.
Här hemma rullar livet på.
Vi har gått en skvallerkurs och hundarna var superduktiga.
Vi bygger hela kvällarna och jobbar som vanligt på dagarna, men nu är det bara 7 arbetsdagar kvar för mig innan jag slutar på hunddagiset.

Lilla Baloosan har tyvärr fått borrelia så honom är det faktiskt synd om.
han ligger nära och vill mest mysa hela tiden.

Så därav ligger träningen nere lite.

Ja sen ska jag väl skylla lite på den ökade blodmängden som jag fått och magen som har börjat växa vilket gör att min kondition inte är det bästa.
Men däremot humöret och livet :D
För i december så kommer våran nya familjemedlem och den här gången satsar vi på en med lite hår, rosa och utan svans!

Ska bli riktigt spännande att få en helt egen bebis att älska och pussa på. Men det har oxå satt en jäkla press på att få klart huset i tid. så nu är det verkligen bygga som gäller!

Nej nu sak jag ge Baloo sin sista kur medecin för kvällen.

God natt

P.S Bisse blev 2:a bästa hane i österbybruk och fick ck och reservcert  och slog ett flertal andra hanar och i gränna fick han oxå ck men blev oplacerad bland hanarna. Inte precis dåligt att plockat 1 cert, ett resv-cert och 3 ck på 3 officiella utställningar och BIS 1:a på den inofficiella. Han e snygg min lilla pälskling


Kommentera här: