Äntligen vår!!

Idag var jag och hundarna lediga så vi tog oss en rejäl skogspromenad runt sjön här hemma.
Ver riktigt länge sen vi kunde ströva runt fritt som vi vill, men nu är snön påväg bort och då gå det att gå upp och ner för alla berg igen.
Baloo och Bisse njöt av fulla drag och sprang som tokar i skogen.
Baloo med längre avstånd och Bisse som försökte hålla koll på brorsan och mig samtidigt,
stort plus till bisse som väljer mig framför baloos äventyr!
När vi kom tillbaka och nästan var redo att lämna skogen såg hundarna att isen höll på att släppa sigg grepp om sjön, så vi stannade en stund och jag tittade på två glada badlappisar som tog årets första dopp <3

Jag är verkligen så himla glad över mina pojkar, de kompletarar varandra perfekt!
Här kommer lite bilder på mina vänner från idag!

En riktigt glad Baloo i vårsolen

och en glad Bissebus!

min fina björn!

och min varg!

Bisse jagar baloo över sjön

Så här ser man baloo mest i skogen, strövandes upp på bergskammen

åhh vatten!

Matte det är rätt kallt

Baloo hämtar en kotte

Brorsorna står och spanar ut över sjön

Bisse vill men tycker att det är skönare att bada badkar (ja han hoppar i frivilligt)

Min badpojke med tungan rätt i mun

Kommentarer:

1 Lotta Ekberg:

skriven

Åh vad härligt de ser ut och vilken vacker pojke Bisse håller på att bli:) Men bada redan, de kan inte varit skönt, brrrrrrrrrr, tur de har päls. Jag måste komma nån dag och gå runt sjön med dig de är så fint där :)

2 Anonym:

skriven

Ja kom hit! Ja bisse börjar bli stor nu! han e nog lika hög som baloo nu så han har verkligen växt. baloos päls fortsätter att växa oxå.

Kommentera här: