sthlm int utställning på vallentunda flygfält



Igår packade jag väskan för att idag gå upp vi 6 tiden och börja göra mig i ordning för dagens äventyr.
hundarna packades in i bilen och vi åkte i väg och hämtade upp lotta.

Hundarna var riktigt duktiga men baloo var inte riktigt i form idag. vet inte om jag har för mycket hormonpåslag just nu, något han är otrolig på att känna av.
Så han var inte sugen på att hälsa på domaren eller i veterinärbesiktningen.

Det här var Bisses första officella utställning så nog var vi lite nervösa.
men helt i onödan, våran lilla gosse gick in med vinnarstegen och gick hela vägen till BIR/BIM-finalen där han blev slagen av en championtik. Behöver jag säga att jag är nöjd :p

Baloosan då. Jo han var riktigt glad i ringen idag vilket gjorde mig glad!
Han har verkligen fattat att han ska stå nu.
Min stora kärlek <3

Nu ska vi gå ut på kvällsrunda för imorgon blir det utställning i österbybruk!

Kommentarer:

1 Alexandra Sjöblom:

skriven

Grattis igen, ni är så duktiga!

2 Alexandra Sjöblom:

skriven

Ojdå, fel bloggadress! Sådärja, nu blev det rätt.

Kommentera här: