Dålig!!

Jag är sjukt dålig på att ta det lugnt!
trots värkande rygg och ben tunga som bly så finner jag ingen ro med att sitta still i soffan och vila.
Har varit ute med hundarna en sväng - dagligt måste, är ju inget som går att hoppa över ändå.
Ställt in cykeln i boden igen, fixat lte hos kaninen.

la mig i soffan och tyckte att jag skulle vila, men den där inre oron och rösten gnagde - gör något...

Bisse ville ut så han ligger ute i löplinan och har hittat två gamla märgben som han gnager på.
Baloo är nöjd med att ligga inne och mysa.
Jag började med att plocka upp disk och stoppa i den smutsiga och satt igång diskmaskinen.
Sen så slängde jag ihop en saffransdeg som nu sitter på jäsning.
Finns en hel del till att göra men får väl börja med att baka lussebullar.

Får se om det blir något mer sen för vi ska iväg på middag ikväll så jag borde verkligen vila så jag orkar umgås ikväll.

Kommentera här: