Slöardag

Idag har jag tagit mig en vilodag!!
Såå skönt.
vet inte om man får ha det såhär kort tid innan tentan men det känns som jag har hyfsad koll iallafall :p
Tog lång tid innan jag kom ut med killarna men tillslut blev det våran vanliga skogsrunda.
Älskar att gå i skogen varje dag med mina älskllingar.
Men idag är jag verkligen seg så det blev en kortare runda med matning av frukosten i skogen.
Bisse fick sin mat utspridd på ett stort område och Baloo på ett lite mindre,
bara för att de skulle vara klara ungefär samtidigt.
Undertiden de åt fick jag en vilopaus...vilket jag aldrig behövt ta i skogen tidigare.
Efter en stund när vi gått vidare ringde mammas kompis som är intresserad av en lakies.
Är roligt att hjälpa till och det är en värld av hundar som jag känner att jag kan,
jag vet vilka jag tycker är bäst och trevligast.
Vi pratade på lite och det gav mig ännu en chans till en paus.
var så trött att jag kunde somnat i skogen.
Så när jag kom hem kastade jag i mig ett paket nudlar och sen dess har jag legat i sängen och sovit som en stock.
Nu har jag ju vaknat igen men är fortfarande trött.
Funderar på om jag håller på att bli sjuk eller om jag bara gjort för mycket de senaste dagarna.

efter middagen ska jag ut och träna med hundarna lite iallafall.
För igår var vi ju iväg på kurs igen.
Våra hundar är faktiskt riktigt duktiga!
Men är mycket de ska kunna innan kursen är slut så allt behöver tränas på här hemma.
Men just nu ligger mina svarta troll vid mina fötter och hånglar med varandra varvat med att bita varandra i halsen <3


En bild från Gränna, man kan ite klaga på Baloos kontakt iallafall!

Kommentera här: