Skogspromenad










Idag har vi varit duktiga. Började med att gå upp halv 8 och göra frukost = gröt till mig och Algot.
Algot åt en massa, min duktiga pojke.
Sen var det dags för städning, för usch vad stökigt det var.
Så blev undanröjning * 100 och så dammsugning överallt.
Algot tyckte det var lagom kul och gick efter mig i gåstolen och gnällde och hundarna låg snällt i soffan och väntan på att jag skulle bli klar.
 
Efter att mina pojkar varit duktiga och väntat på mig så var det dags för dagens skogspromenad.
Bisse stannade varannan meter för att äta blåbär, och algot vill oxå ha några stycken innan han somnade.
 
Lät som det var andra i skogen idag så hundarna fick gå i koppel, eller baloo fick vara lös en kort stund vid sjön för att kunna uträtta sina behov.
 
Vi stannade en stund i skogen och åt äpple när algot vaknat. När jag och algot tit det vi ville ha så kalasade bisse på skruttet.

Kommentera här: