förberedelser

Städa städa städa....
Ja nu är det skinande rent här hemma efter en hela dag med städande.
Varje vrå är genomgången.
Algot har varit hos moster Camilla och lekt idag och martin hämtade upp honom på vägen hem.
Innan de kommer hem så ska de handla mat till ikväll och kalasmat och fika tills imorn.
För imorgon blir min lilla plutt 1år känns som igår jag låg där med min lilla lilla bebis på magen, men vilket underbart roligt år vi har haft och tänk att vi fick världens bästa barn! 
Världens bästa Algot som jag älskar över allt annat!!
 
Men just nu är det skönt att han är med pappa så jag hinner sitta några minuter innan livet tar vid igen.
Fast ska nog resa på mig nu och kasta in en ny tvättmaskin och sen plocka ner allt på golvet igen efter att jag tvättat golvet. Sen behöver jag gå ut och flytta bilen så Martin får plats med sin. Inte länge man kan vila.
Tur vi inte har större hus! Med tanke på att det tog 1 dag att städa det här.
 
 

Kommentera här: