Lyra saknad i 1år



igår var det exakt 1 år sedan vi sa hejdå till min favoritflicka och älskling Lyra <3

Saknar henne, men smärtan är inte där varje dag längre utan bara på sånna här speciella dagar.

Vet att vi gjorde rätt som gjorde så hon slapp känna smärtan men kan ändå inte sluta tänka på hur det skulle vara om hon var kvar här med oss.

Sen blir känslorna så blandade eftersom jag inte skulle haft bisse om lyra var kvar och jag älskar honom lika mycket och skulle inte vilja vara utan honom.

Det jag saknar mest är att ha henne liggandes i min knäväck varje natt med huvudet liggande på mina ben. Eller hennes busryck på mornarna när vi kunde ligga och låssas bitas i evighet.
Hon var verkligen en glädjespridare som kunde driva en till vansinne med sitt bus.

Saknar även att springa på agilitytävlingar med henne. känns som att jag idag skulle kunna snurra runt henne på en bana utan fel och börja plocka pinnar. ¨
Här är en film från en tävling i gävle

 



 

Kommentera här: