Utflykt till rådsparken


Igår var jag, algot, bisse och mamma/mormor på utflykt till rådsparken.

Algot var facinerad av både djur och småbarnen som var runt omkring.

Bisse jobbade hårt för att inte gå upp i linningen. åhh vad spännande alla djur såg ut!

efter att vi tittat på djuren satte vi oss på en filt och bara mös.

det var ett bra tag sen jag var på Rådsparken, jag har faktiskt hållt i en kaninkurs för barn där och sen hölls de flesta möten för stockholms kaf (kaninavelsförening) där.

Djuren vi tittade på var Åsnor, Getter, Kaniner, Marsvin och Ankor. av dom var åsnorna och marsvinen mest intressant enligt Algot.
Själv tyckte jag 3veckors franska vädursungarna som precis börjat kravla omkring var sötast <3

Här kommer lite bilder:


Bisse tittat storögt på Åsnorna

Algot i mormors famn 
 

Söta killingar tåls att titta närmare på

Algot tar en närmare titt


En liten killing som blev nyfiken på Bisse

Titta mamma vilken Åsna

Världens gladaste goaste unge som älskar kameran!

Är det här jag ska titta in?

Snorunge

Tjena hejsan

Skejtar Algot

Algot smakar på mormors klänning

Kommentera här: