Trötta skogstroll

 
Förmiddagen har spenderats i våran stora tomma skog och vad vi älskar det!
Alla 4 faktiskt, hundarna får springa lösa och röjja, jag kan gå och filosofera och njuta och Algot han sover som en stock på min rygg.
 
Idag var det inte konstigt att han sov heller för det struntade han i att göra i natt.
Vet inte men kändes som han hade ont någonstans och ingenting hjälpte så tillslut fick Martin gå och vagga honom i famnen och efter 40 minuters vaggande hade han somnat av ren utmattning och då var klockan 1.
Jag somnade faktiskt innan, men till mitt försvar så sov martin och Algot innan jag gick in och skulle försöka få Algot att somna om vid 11. 
Algot somnade vid 8 och martin vid 9 första gången, alltså innan den vakna perioden mellan 23-1 .
Eller vakna och vakna, kändes som Algot sov och skre ungefär, för inte var han vaken men inte sov han heller.
 
men nu är han hyfsat pigg iallfall...så dags att   ta resten av dagen med storm, eller försöka iallafall för den här mamman är galet trött!
 
Får se om det är helt slut på ammningen nu eller hur det blir.

Kommentera här: