gammal opostat inlägg sen i torsdags

Idag hade jag ingen lust att plugga alls, men var duktig och var på föreläsing hela förmiddagen om blodtryck och kärl. Men när jag kom hem hade jag lovat mig själv att få vara ledig. Så jag mös på tomten med mina pojkar.
Började med att plocka upp resterande av vinterns hundskit så det är riksfritt att gå på tomten igen. Sen fick jag martin att såga ner lite träd och rensa i syrenen. Jag algot och Baloo satt och tittade på undertiden bisse sprang runt och bjöd in till lek. 
Var otroligt skönt och jag satt i bara linne och njöt och så åt jag och algot varsin glass i solen.
Baloo hade lyxdag med Stina som använder honom som träningshund i sin instruktörsutbildning och gick på promenad och tränade med honom.
Under tiden drog jag fram 3 hopphinder med låg höjd och 4 slalompinnar och lät Bisse springa lite. Han var riktigt duktig och lyssnade fint, men han blev trött fort i sin vinterpäls så nu hoppas jag att han fäller ur lite så vi kan leka lite mer.
 

Kommentera här: