Promenad

Imorgon är det prov :S men jag känner att jag gjort det jag kan och förstår och mer än så går inte in i mitt huvud nu. såklart kan man alltid göra mer men jag känner mig "färdig" så vi får väl se hur det går. Jag har iallafall sorterat upp boken och kollat anteckningar.
 
Så när dagen blivit eftermiddag kände jag att jag bara var tvungen att göra något.
Så åkte till susanna och gick på promenad med henne och sötnosen ovan här, fast nu är han större :p och misty. Älskar hennes hundar, har ju passat alla (utom en) enskillt eller haft som dagishundar så blir väl så.
Vi gick allafall en lång mysig promenad tillsammans.
släppte pojkarna men Baloo var så lycklig över att vara lös och i en ny skog så han tappade öronen och kutade runt runt och undersökte allt men han stack inte men kom inte heller när jag ropa.
Så när han kuta förbi blev han infångad och fick gå i koppel istället och så fick Bisse springa runt själv med de andra lurvtussarna.
De var jätte duktiga men Bisse lekte inte så mycket som han "brukar" så frågan är om han börjar bli vuxen eller om att det var att Baloo var i koppel som gjorde att han snurra runt i sin egen värld.
 
Innan vi åkte hem igen fick vi pussa litte på bella bus oxå <3 <3 världens finaste bullis! Hon är verkligen go och galen.
 
nej nu är det slutbabblat. dags att vila - martiin säger att jag ska göra sånt, förstår inte, passivitet är ju sååååå tråkigt. 
 
kan ju vara för att jag är förkyld och sjuk som han tycker jag ska vila :?

Kommentera här: