dåligt uppdaterat

ja efter att jag skrivit ett lång inlägg om vilka förvärkar jag haft på nätterna som inte gick att posta tappade jag lusten lite. men något ska jag försöka komma ikapp igen.

förvärkarna kommer och går på nätterna ibland mycket ibland inget alls. som längst var det mellan halv 3 till 6 på natten. idag är det 16 dagar till bf men önskar självklart att bebis kommer tidigare.

längtar väldigt mycket till att få träffa den lilla och att börja få tillbaka min kropp. så fort allt är läkt ska jag försiktigt börja träna. träningsabstinensen är enorm.

Vi var på landet tills i söndags och jag skulle gärna stannat kvar men är väl bäst att hålla sig inom sthlms län.








när vi kom hem brann det i skogen här bakom någonstans så vi åkte till Vega och sov.

igår blev det en tråkiga hemma, något både hundarna och Algot uppskatta. dock gick vi ut i skogen på kvällen och plocka blåbär till morgondagens bärtårta jag ska göra till mina fina syskon som kommer hit och grillar.








idag har vi haft mysdag med Lisa här hemma. skönt att inte behöva göra något även om jag borde städa. men men...

förutom det så strular det galet mycket med försäkringskassan. jippi eller nej de verkar vilja göra fel så nu väntar jag på samtal nu under dagarna igen från dom.


Kommentera här: