städdag och grillmiddag







igår var det städdag i området. Vi tog tag i att rensa ogräs på lekplatsen och planera hur lekställningen ska stå, då de ska flytta upp den.
Algot njöt hela dagen av alla grannars fulla uppmärksamhet. inte sov han något heller utan höll humöret på topp hela dagen.

på eftermiddagen och kvällen var vi på trevlig grillmiddag hos Andreas och Malin. men med en trött och lite grinig Algot. han sov kanske 20 min sammanlagt på vägen dit så han var väldigt trött. men blev en del lek med 2 andra barn som var där, en 3 åring och en 1 åring.

när vi kom hem kunde inte Algot somna men jag med värkande kropp och inte somnat före kl 1 på hela veckan var helt slut. så jag somnade gott under tiden Martin och Algot mös i soffan.

men nu sover lillen trots att pappa gått upp och åkt och klättrat och jag är vaken. men jag ligger kvar i sängen och myser tills herrn tycker det är dags att vakna

Kommentera här: