Grattis Baloo


idag fyller min underbart kloka bästa finaste galnaste Baloo 5 år!
världens bästa lapphund som gör allt för att driva mig till vansinne genom att hitta på bus och kryphål i våran nu mera obefintliga lydnad <3
han säger ja till alla påhitt och är en trogen fin vän som alltid vet hur vi mår. han har klarat omställningen från lillebror till lyra och leva livet på hunddagis bland 30 hundar till storebror åt bisse och vara barnhunden med 2 människovalpar som man kan sno mat av riktigt bra och han är lika nöjd nu som då <3
han älskar sin husse över allt annat och Hans favoritgodis är brieostkanterna vilket passar bra eftersom jag inte gillar dom så vi delar alltid.
Baloo är inte lyra men han är mig lika kär och lika personlig.
nej nu ska jag släppa ut födelsedagsbarnet på tomten så han kan skälla på alla fåglar och väcka grannarna om de sover

Kommentera här: