Gosungar

Idag har jag och barnen umgåtts med farmor, vi fikade lite eller vi hade inge fikabröd men ändå, och sen gick vi på promenad i området.
Ivar ville inte alls ligga i vagnen men somnade tillsist ändå och när vi gick in på våran väg igen somnade Algot. Så jag han dammsuga och äta lunch innan de vaknade.
Sen plockade jag fram kameran och alla gosedjur och fotade pojkarna var och en och tillsammans. de är så duktiga och älskar när jag fotar.
skulle verkligen älska att få lära mig fota på riktigt.
När martin kom hem så smet jag iväg till friskis och flexpasset, var verkligen superskönt och idag var det lättare att ta i och göra rörelserna mer utförligt.
Igår var vi på långpromenad med Kristin och Junie, sen vaccinerade vi hundarna mot borellia och sen till vega. där planerade vi vårens scoutmöten och åt middag.
Imorgon ska vi träffa Cissi Klara och Kalle, som Algot har längtat han pratar om dom konstant <3 Fina bästisarna Algot och Klara!
Sen på fredag ska vi träffa Dexter och Sofia vilket ska bli riktigt roligt var länge sen nu, typ 5 månader sen. Sen ska vi bjuda faarmor och farfar på middag.
Sen på lördag ska jag och martin göra något riktigt roligt, om vi hittar barnvakt 1 timme...
 
 

Kommentera här: