Tiden rullar på och vardagen försöker hittas

Nu har Algot gått på förskolan i en vecka och idag var första dagen som han var där hela dagen själv. Det har gått så otroligt bra, helt över förväntan. Algot älskar stället och idag sprang han in och hade inte id att säga hejdå till martin alls. När jag hämtade var det under lite små protester men han saknade nog Ivar för det var mycket frågor om honom. Så när vi komhem lekte dom tillsammans och tjafsade och bara var så som dom brukar <3 men när martin och Ivar fixade med lite tvätt kom Algot direkt och frågade vart Ivar var. Så känns bra i hjärtat att han tycker så mycket om sin lillebror och kärleken är helt klart besvarad. Ivar var överlycklig när Algot kom hem, känns ju dock jobbigt att vi delar på dom när de har så roligt tillsammans men tyvärr känns det som att förskolan är bra för att utmana algot lite mer. och Ivar är verkligen inte redo att börja ännu utan kommer förhoppningsvis inte behöva börja förän i slutet av april. Men jag gillar verkligen våran förskola och det känns osm dom lyssnar på det vi sagt och som sagt Algot stortrivs. 
Jag har ju då oxå gott i skolan i 1 vecka nu och ja jag stortrivs oxå även om det är svårt och krångligt så är  det roligt att få utmana hjärnan. På fredag har vi läkemedelsberäkningstenta och det är 100% rätt som gäller. jo lite stressigt men en utmaning som ska knäckas. jobbigt nog knäcktes just min käke oxå så jag har rikigt ordentligt ont och inte sover jag som jag ska på nätterna heller. Men imorgon ska jg äntligen träffa kiropraktorn igen iallafall. nej nu ska jag gå och sov, är plugg massa timmar imorgon

Kommentera här: