baloos dag

Baloo har fått fira sin dag med att springa i skogen...
där han hittade något att jaga efter och sen en risenhanne att hälsa på.
Bisse fick gå i koppel och ar inte helt lycklig men har man bomull i öronen så har man.

Baloo fick gå lös hemifrån och nästan hela promenaden, duktiga killen. Tyvärr pajade min rygg mer efter promenaden så det har blivit behandling med varmtvatten dusch konsentrerat på ryggen, tensapparaten 30 minuter och en alvedon på det.

Förutom det har vi myst i soffan, bisse har suttit i löplinan och titat ut över ägorna, baloo ville inte vara ute idag.
Sen blev det lite ögonkontakt baloo 1minut med bisse liggandes framför och bisse 20 sek i flera omgångar med baloo liggandes framför.

middagen delades ut i aktiveringsleksakerna.

husse var söt och tog kvällspromenaden så nu är det bara sista kvällskissen kvar.

kanske inte den roligaste dagen egentligen men pojkarna verkar nöjda<3

jag och martin var iväg till mvc mitt på dagen, nu är det bara 2 veckor kvar till beräknat typ. allt såg jätte bra ut så får se när den lille kommer.

Ser fram emot helgen när vi får hemligt besök och helgen efter är det äntligen hundmässa!!! hoppas att jag ska kunna gå på den men skulle inte förvåna mig om den lille bestämmer sig för att komma på mammas roligaste helg på året ;)

Avslutar med en bild som talar för sig själv - min baloo <3

Kommentarer:

1 Mercedes:

skriven

En så´n going å så fin

Kommentera här: