drömmar, skola och hundar

oj vilken pluggsvacka jag är i just nu.
borde plugga plugga plugga men motivationen tryter verkligen.
idag ska jag en kort sväng till skolan iallafall, och pojkarna lär väl få följa med i bilen iallafall.

Inatt hade jag en sån där typisk graviddröm - allafall vad jag tror.
Drömde att martin åkte iväg med en kompis och skulle jobba,
men sen så dog hans telefon och kompisen svarade inte.
Fick inte tag på honom alls på över ett dygn. gissa om jag var stressad.
tänk om något hade hänt, eller skulle hända med bebisen och så svarar han inte.
Nr jag väl får tag på kompisen så visade det sig att dom hade varit i karlskrona och festat,
gissa om jag var upprörd då :p
haha stressdrömmar eller vad.

drömde efter det att någon gick ut med baloo och några andra hundar och glömde honom ute.
jag var jätte stressad för tentan i skolan skulle börja och så är min lskling borta.
men han kom tillbaka och pussa mig i hela ansiktet men var skadad över hela kroppen.
Ahh stress!

nej ska lämna in min telefon på lagning och ge martin min så han går att få tag på jämt.
vet inte vad jag kan göra med hundarna för att undvika att något händer.


Kommentera här: