familjeliv

Ja då har man varit mamma i lite mer än 2 veckor.
Helt fantastiskt och våran lilla algot är den finaste lilla pojken man kan tänka sig.
snäll och go.
familjen har verkligen blivit en hel familj nu.
försöker underhålla hundarna så mycket jag kan men såklart ha de lite tråkigt i mellan åt.
Men snart blir det bättre.
Idag hade vi besök av Kajsa med matte så nu är hundarna trötta, plus att lisa var här en sväng, Calle kom med Nova en stund oxå och sen kom Linnéa och Tobbe oxå så hundarna blev ju lite stimulerade av det oxå.
Hade tänkt att åka och träna agility idag men var så jääkla trött och hundarna oxå så jag sket i det.
Nästa söndag hoppas ajg på att komma iväg istället.

Imorn kommer Kajsa hit på morgonen och ska vara här hela dagen.
är även sista dagen martin är hemma innan han går tillbaka till jobbet och det ska bli någon slags vanlig vardag här hemma.
Känner mig inte nervös för att vara själv men är ju tråkigt att inte vara hemma båda två.
Sen e det såklart lättare att vara båda.
Men jag har ju redan varit på promenad själv med pojkarna och Algot och sen även varit ensam hemma när martin var i väg och klättra i torsdags.
Så är som sagt inte nervös för det.
där emot har jag inte varit ute och kört med Algot ännu men det lär väl om inte annat bli på fredag när vi ska till bvc.

nej dags att njuta av min bebis istället. vill inte missa mer än nödvändigt av honom

Kommentera här: