latdag



idag har jag gjort något jag sällan gör nämligen inte gjort någonting alls. iallafall inte på dagen utan efter att dragit ner alla pojkar till lekplatsen och varit där en stund gick vi hem och Martin åkte iväg med algot och jag och Ivar gick och la oss igen.
har läst en massa i min bok och bara myst.

på eftermiddagen bjöd hundarna upp till lek så vi busade med deras räv och körde lite slalom. Baloo var helt galet taggad.

efter vilodagen så fick jag med mig familjen till nyöppnade affärerna i port 73. jag mamma och Ivar åkte dit först medan Martin pappa och Algot gjorde lite ärenden först.

var em rolig klädaffär som öppnat i porten så där lär jag ju handla en del men inte idag för jäkla va kö det var.

istället shoppa jag för presentkortet från Lisa på babyproffsen. blev ett regnskydd till babyskyddet och en till favvohaklapp till Algot

Kommentera här: