2åringen


idag fyllde min älskling hela 2 år!! tänk vad stor han börjar bli. och oj vad mycket man kan älska ett barn är rädd för känslorna för det gör att jag är rädd art nått ska hända precis hela tiden. Vi började dagen med att vakna klockan 6 cirka 2 timmar tidigare än vad jag brukar vakna så lovar att jag varit extra mör idag. sen har vi haft kalas för släkt och vänner från kl 11 till 3 och sen kom linnea Tobbe och Hugo lite senare runt 4 så nu är vi alla helt slut. det har varit supertrevligt och Algot fick så fina presenter och han lekte med både kusinerna och kompisen Casper. Baloo och bisse underhöll/underhölls av Embla och Felicia som lekte med dom på tomten i flera timmar. nu laddar vi för julafton men imorgon tror jag vi får ta en lugn dag annars kommer vi stupa innan nya året startat. så nu ska jag göra som alla andra i familjen och sova! hundarna katten barnen och Martin snarkar redan i

kapp

oj glömde ju att skriva att Ivar rullade från rygg till mage nu på kvällen oxå. lillen lär sig fort nu <3

Kommentera här: