ta det lugnt??

idag hade vi inget särskilt planerat då våra riktiga planer blev inställda igår. så därför har vi gjort massa saker istället. är inte så bra på att vara höggravid vilket gör att jag har väldigt ont på kvällen och är trött och har dåligt tålamod :/

idag har jag och pojkarna varit på skogspromenad med vagnen i balingsnäs och samtidigt kollat in en fsk där. promenaden var ca 4,5 km







efter det åkte vi upp och kolla en annan fsk och sen letade vi efter en tredje innan vi åkte döhungriga till max och handla mat.



sen kom mamma/mormor på besök och hjälpte mig att förstå hur ett par kortbyxor till Algot skulle sys.

Martin kaosa på jobbet så han kom hem sent och det gjorde att jag och Algot var helt slut när han väl kom men innan det åt vi middag och tog en långdusch.

så från att Martin kom hem kunde jag sy igen och det blev ett par långbyxor och ett par kortbyxor.



så nu är hundarna kissade och jag ligger äntligen i sängen med min värkande rygg och mage som får sammandragningar typ hela tiden och bebisen som rör sig konstant.

God natt

Kommentera här: