mysdag


igår var tanken att jag skulle plugga när jag kom hem från ktc men så ringde Lisa som blivit spontant ledig. och eftersom livet handlar om att ta tillvara på tillfällen så ändrade jag snabbt om mina planer.
har absolut inget med att min självdisciplin sviktar ;p

Vi åkte iallafall till Farsta och där hittade jag en sparkbil i form av en lastbil med flak till Algot att ha ute på tomten. tittade även på små bebisgrejer och börjar sakta förstå att snart har vi en liten plutt här <3 köpte en body, kortbyxor och mössa i ett set till bebisen så nu börjar det kännas på riktigt.

Vi tog en varsin glass på torget och njöt av solen och tittade på några indianer i full mundering som dansade, så väldigt varmt och tungt ut. glassen gjorde dock att min mage började göra jätteont när vi kom hem så det blev soffläge och tidig kväll för mig.

Algot med sin lastbil





bebisens första egna kläder


Kommentera här: