ger upp


ja nu ger jag upp. har världens sötaste katt men det funkar inte här hemma :(
direkt när vi kom hem igen igår så började Baloo vakta på katten igen och Martin bli grinig på katt och hund.
katten bryr sig inte utan är lika glad för det men det är synd om Baloo. han får skit och vi blir irriterade både på honom och på varandra.
katten är inte värd att förstöra harmonin hemma, det är påfrestning nog med två småbarn och två halvt understimulerade hundar.

men känns i mitt hjärta då jag verkligen tycker om den här katten och han har allt man kan önska. precis så här jag vill att de ska vara!

sen känns det som jag har misslyckats, aldrig en rolig känsla. är helt enkelt inte meningen att vi ska ha katt eller andra djur. ja förutom bisse och Baloo då.

ja så känner du någon som vill ha en supergo katt så hör av dig

Kommentera här: