ont bakom fasaden



vet inte hur det ser ut när man läser här. kanske som att jag kan göra allt som vanligt och är lika pigg och glad trots diskbråck.
så är inte fallet, jag har konstant ont men det är mer eller mindre. idag är det mer och idag har jag haft synbortfall, domningar i armarna, ont i benet och galet ont i nacken och axlarna. men jag försöker ändå göra saker för att inte deppa ihop totalt sen så mår jag bättre så länge jag inte behöver bära på barnen. så att Martin är hemma är min räddning för då slipper jag ha ont så jag spricker hela tiden. men om jag inte skulle skriva hur ont jag haft idag skulle det istället låta så här :
idag har vi varit på Mulle och fikat och lärt oss om insekter och sen varit hos mormor och morfar och nu snart kommer jg Susann Ronja och Svea med middag. ja för de ska laga maten! bästa dealen!

i det står inget om att jag inte såg något på ens ögat och var helt ur under hela Mulle, att jag behövt sitta ner hela dagen och att jag nu har ont så jag håller på att spy. allt beror på hur man skriver det.

Kommentera här: