skit och helvete!

ja inte är det bra nu iallfall :-( Algot mår förstog bättre men ska ju fortfarande ha medicin 3 gånger om dagen och det har gått hyfsat bra med mormor. men nu åker vi hem från landet och så får vi försöka själva.
vi åker hem idag för att Ivar inte blir bättre från sin förkylning utan istället fått feber och blir sämre. så nu har vi bokat tid på närakuten i Huddinge för honom och hela familjen är inpackad i bilen.
känns skönt att få lite svar men inte roligt att behöva åka hem från påskfirandet och inte få umgås med mina syskon. men inte kul att vara med några när man har sjuka barn ändå och vi vill ju verkligen inte smitta våran älskar lilla kusin Elise <3
allt blir ju inte bättre av min smärta i nacken. alla ser om jag lyckas ta mig iväg till akuten och få lite smärtstillande för nu går det inte längre och min älskade lilla bebis behöver att jag orkar och kan mysa med honom.
förra fredagen var allt bra och sen föll bara allt känns det som. men det blir väl bättre snart igen.







Kommentera här: