spontant och ångest

Var hos kuratorn idag. Hon sa att hon trodde jag var spontan. Jag tyckte då att jag är spontan men väldigt planerad. Att allt ändå alltid är planerat men då förklarade hon att det inte är planerat om det är 1 dag i förväg utan om det är minst 1 vecka typ. Jaja okej sa jag då är hela mitt liv spontant. Jag hatar att ha saker bokade långt gran jag går ock tänker och broder och vänder på allt som kan hända eller ske då. Hon tyckte oxå sy jag måste lära mig tänka på hur mycket jag klarar med tanke på sjukdomen och vad som triggar smärtan och stressen och i sin tur depressionen. Imorgon ska jag träffa min läkare och det ska bli spännande och är samtidigt super läskigt. Jag har så mycket symptom nu. Ont konstant. På gränsen till deprimerad och trött och stressad
Tycker om när det är fart och fläkt för då behöver jag inte Tänka så mycket eller när jag måste gå in helt i skolan och pluggandet. Hon ville att jag skulle lära mig att säga ifrån når det blir för mycket och bad jag inte orkar. Synd att jag inte "vågar" det. 

Nog pratat om det idag har jag varor på praktiken och jag är grym. Idag har jag verkligen visat att jag är en sjukt duktig sjuksköterska. Skulle verkligen kunna tänka mig jobba för där jag är nu. Det passar mig riktigt bra. Fast så säger jag försig alltid när jag är på praktik. Mejl dags att sova

Kommentera här: