bf + 1

Ja då har vi officiellt gått övertiden!
Ingen bebis än och igår var då bf, men vi får väl se när den lille dimper ner.
Ja jag vet är bara det jag pratar om just nu men längtar galet mycket till att få tillbaka min kropp och kunna pussa och hålla i mitt eget barn.
Bara det är ju så galet coolt så det finns ju inte.
Längtar tills vi kommer hem från BB och hundarna får möta den lille första gången.
Baloo kommer bli överlycklig att få en helt egen bebis.
Han älskar ju verkligen bebisar och barn.

Igår tog jag mig ut på en riktigt låångpromenad.
Alltså en långpromenad alá Anna, dvs en promenad runt sjön.
Halva promenaden fick pojkarna gå bakom mig vilket är vääääääldigt jobbigt om man frågar dom.
Men de halvdrog och det var så halt så var bakom som gällde för att vi skulle komma någonstans i huvudtaget.
De var duktiga och gick där men som sagt de tycker det är orättvist.

Efter det fick bisse gå i långlina och kuta runt som han ville och baloo gå i långkoppel.
Baloo far ju faktiskt bara gå på koppelpromenader just nu pga stygnen i tassen.
Det var lite taskigt tyckte han, så han kastade omkring lite pinnar han hittade och försökte bjuda in Bisse till lek.
Men tråkmatte sa nej hela tiden.

Fick lite bastning av svärfar sen för att jag gått på en sån långpromenad i skogen.
Så idag får jag sällskap av svärmor på promenaden.

Kommentera här: