bf + 3

Ja mina dagar räknas faktiskt så här nu :)

Finns inget jag vill så mycket som att få träffa lilla bebisen och snosa in mig i bästa bebislukten.

Igår var jag och martin ute på staden, eller nej vi va faktiskt bara i handen centrum och upp i borgen (i länna) men det var massa anda folk där med så inge snack om saken att det snat är julafton.

Hela kvällen ägnades åt att fixa med julklappar till de utvalda julklappsmottagarna.
För i år blir det reducerat på julklappsfronten men måste säga att jag är riktigt nöjd med de som vi har fixat.
I bakgrunden hade vi självklart på musikhjälpen (www.musikhjalpen.se)

Idag så ska vi hem till farmor och äta lunch, tillsammans med mamma och pappa och min ena faster och hennes gubbe.
Sen ikväll ska vi ut och äta julbord.
Men som ni förstår hoppas jag att alla planer failar och att vi får åka till sjukan istället.

Vaknade faktiskt med ont i magen idag och har fortfarande ont men vågar inte hoppas på något.
Igår när vi var runt överallt hade jag sammandragningar gånger hundra men det slutade så snällt sen.
Men det e bara hålla tummarna, nån gång kommer ju den lilla.
om inte före så sätter dom igång förlossningen om 12 dagar (alltså dagen före nyårsafton) och så får vi gå på ulj nu på fredag för att se hur allt ser ut.
Men som sagt hoppas på att den lilla kommer innan dess.


Kommentera här: