massa blaj :p

Idag blev en tidig morgon då bilen skulle in på verkstad.
Den har stannat 3 gånger och krånglat lite vilket inte känns så kul när man snart har
en liten bebis i bilen och det är vinter.
Så hoppas dom hittar något litet fel som inte kostar så mycket.

Jag är galet trött efter att behövt gå upp så tidigt då jag har varit uppe halva natten,
var så hungrig så var tvungen att gå upp och äta men ville inte erkänna det först så låg kva ett bra tag och försökte somna om. Sen efter att jag hade ätit så kunde jag inte riktigt somna på en gång så då låg jag och läste ett tag. Men är väl bara vänja sig inför nätterna som småbarnsmamma.

har faktiskt ingenting planerat alls idag = skönt!
Igår var jag i skogen med pojkarna, Baloo fick springa lös och busa men Bisse som inte har alla öron med sig fick ha långlina. tog ungefär till efter 2/3 av promenaden tills bisse fattade att jag faktiskt var med och att jag hade köttbullar som man kunde vinna genom att lyssna och göra roliga saker - gullpojken.

Annars så åt vi goda egengjorda hamburgare igår, vegetariska och köttfärsbiffar och egengjort bröd och egen dressing som var gjord på egen majonäs. Snacka om att fixa maten från grunden, billigt och gott blev det oxå.

Kommentera här: