Passa hund

Ja igår såg jag på mitt gala dagis blogg att sötisen Kajsa som är en Parsonterrier inte skulle gå kvar.
vet att hennes matte har jättesvårt att fixa med hundvakt så blev genast orolig för henne (alltså matte) så letade i mitt minne efter hennes efternamn och hittade det och letade därmed upp nr och skickade ett sms.
Frågade hur det var och hur hon löst hundvakten.

Så igårkväll så ringde hennes matte och precis som jag trodde var det inte så lätt att fixa dagarna för henne och Kajsa. Så när bebis är ute och min kropp mår bra igen så kommer jag att passa Kajan.
Hoppas verkligen att det ska funka, känner ju den här underbara terriertant så tror inte det ska vara några problem.

Jag saknar ju en terrier i mitt liv, ja jag har ju hobbe men lyra och kajsa var så lika.
Dock hatade dom varandra, och tyckte den andra var det fulaste på denna jord.

Tänker att hon får vara som mina hundar, med på det som går men kanske får vila hemma korta stunder ibland när jag och bebis gör andra saker. Men hon får ju betydligt mer sällskap och mer promenader då än att någon ska komma och bara gå ut med henne mitt på dagen.

Jag tänker ju att jag ska hänga en heldel på Bk och den här damen är en riktig träningsnarkoman så är ju roligt om jag kan träna alla 3. Blir hon duktig får hon kanske följa med ut på någon tävling oxå.
men först ska vi se hur hon funkar här hemma med pojkarna och bebis på dagarna.

Jag kommer ju aldrig få tillbaka min stjärna Lyra men Kajsa är en länk till henne och jag är glad om jag kan hjälpa hennes matte då hon har funnits som stöd för mig sen första dagen Kajsa började på dagis.


Finaste Kajsan <3

Jag och Kajsa julhånglar lite förra året.

Russel med studs

Vackra ögon eller vad säger ni?

Snygg och smäcker tantalora

Kommentera här: