en låång dag

imorse var hundarna billiga vill jag lova.
jag vaknade klockan 8 av att de började stöka runt och ville ha upp märksamhet, trodde då att de inte fått gå ut på morgonen när martin gick till jobbet så gick motvilligt upp efter en rellativt sömnlös natt med en bebis i magen som lekte hela havet stormar.
hundarna kissade lite sen ringde jag mannen och fråga, jo visst hade de varit ute *suck*
när vi kom in så gick båda och la sig och snarka i flera timmar.
Jag åt god frukost och pratade med en kompis och kolla iggenom en massa bloggar och annat roligt.

Hundarna fick sin frukost i form av belöning efter utförda konster, blir många konster för 2 dl foderkulor var.
efter det tog jag mitt pick och pack (hundar och plånbok typ) och åkte till centrum där jag hittade en klänning jag ska ha imorn.
köpte även hårtoning så håret ha 1 och samma färg istället för typ 3 olika.
försökte hitta ngn tjocktröja till bebisen oxå men det fanns inte alls.

efter det åkte jag och pojkarna och köpte 2 nya selar till dom, för deras har blivit förstora och sitter inte alls bra.
så nu har baloo en grön kamo och bisse en blå kamo i lagom strl.

ringde mamma på vägen hem och bestämde mig för att åka via där och fixa håret på en gång.
sen glömde jag såklart klänningen där - så typiskt mig.

på väg hem stannade jag vid fårhagen och lät galningarna springa av sig dagens energi.
Nu har jag äntligen landat i soffan igen med 2 trötta hundar nedanför mig.
så nu blir det en lugn kväll tror jag.

Kommentera här: