Idag är ingen vanlig dag...

...för idag är det BALOOS födelsedag.
HURRA HURRA HURRA!!

Ja idag blir min lilla skruttplutt hela 3 år och fyller vuxen.

Från bästa sötaste valpen som var så självsäker så matte blev helt paff.
Med de vackra ögonen som kan få matte att göra vad som hellst.




Till den lugna självsäkra myspyspojken som fortfarande kan titta rakt in i mattes ögon och få henne att göra precis det där han tänkte :p
Min trogna vän som alltid gör sitt bästa i all träning och vill föstå vad det är jag vill.
Hunden som jag kan lita på till 100% i de mest konstiga situationer, att låta barn klappa, krypa (över) och leka med honom är inget som gör mig det minsta nervös.
Han vill alltid vara nära och hålla koll på de små. Han skulle hellst pussa ihjäl katten eller kaninen om han fick.
Han vet direkt om jag mår lite dåligt och kommer och lägger sitt fina huvud i mitt knä för att kela lite - allt blir väl alltid bättre av baloomys.
Livet är en mysstud eller en lek om man frågar baloo, och det har inte ändrat sig fast han nu är 3 år och vuxen.





Kommentera här: