shopping

Lära-gå-vagnen
 
Efter promenaden och lunchen så smalade ja och Algot ihop oss och åkte till skhlm centrum.
Jag ar haft ett galet shoppingsug, fast inga pengar :(
Men så kom jag på att jag har mitt presentkort på Åhléns som jag fick i födelsedagspresent.
 
Gullungen somnade typ precis när vi kom fram till centrumet, så jag åkte en extra sväng så han fick sova lite längre. Han vaknar ju alltid när man stannar bilen.
 
Så när vi kommit fram gick vi till Åhléns och shoppade en massa kläder - till Algot, *inte tanken!*
Men de var så fina! 
Hittade en snygg mössa till mig och så lite underkläder.
 
Sen tog vi oss vidare till New Yorker, älskar den affären, finns så mycket fina kläder där.
Jag hittade 3 linnen och 1 bh.
 
Algot fick en smoothie när jag shoppat loss för att stilla lite hunger.
 
Sen tog vi oss tillbaka till Åhléns och kollade om de hade några lära-gå-vagnar kvar. Fick de att gå ner och titta   på lagret och där fanns det ä, yey!
 
Så efter att ha tagit den och allt annat så gick vi ner till bilen och åkte hem till vovvarna.
 

Algot fick lite roliga badkompisar

lite av Algots kläder - vart lite fler men vill inte störa prinsen när han sover

Mina 3 små linnen
 

Kommentera här: