hundar hela dagen lång





idag var det sista tillfället på agilitykursen jag har hållt på nytorpshundklubb. kurserna och deras hundar är verkligen jätteduktiga vilken alltid är roligt. när kursen pågick fick bisse och baloo ligga och titta på. passivitetsträning till max. efter kursen var det öppen träning. var flera där och frågade om klubben så det var positivt.
tyvärr tog det ju tid från min egen träning med pojkarna. så efter 4 timmars väntande fick de äntligen springa. men då hade alla gått hem så jag fick plocka in alla hinder själv :s lovar att mina höfter tog stryk av det för nu kan jag knappt gå.
undertiden vi träna red det förbi en häst på ängen och en gubbe med sin dobbis gick rakt över agilityplanen och snurra. han tränade något men vet inte vad.

på vägen hem så la jag 3 spår var till pojkarna i sandtaget. funkade skitbra och var superkul.

sen åkte vi hem för att sen åka till Vega och avsluta kvällen med middag med mormor, morfar, morbror och moster tove. Anthony Camilla och Kickan var förbi en sväng oxå. Kickan som bör i gbg hade inte sett Algot sen dopet i mars så var kul att de fick träffas.

nej nu ska jag sova. så god natt zzz...




Kommentera här: