farsta

Bokade in en date med min syster idag.
Vi skulle ses halv 2 i liljeholmen. men vid halv 12 skickade hn ett förskräckligt meddelande.
Hon var skadad! och behövde åka till sjukhus.
Ingen fara eller jo, antagligen var ett litet ben i foten av eller så var det en spricka. I vilket fall är det ssynd om henne <3
Men ingen tar det bättre än min kära syster för ikväll åker hon till danmark för akroläger. 
haha och folk tycker jag är hundgalen - hon är ju lätt akrogalen :p
 
Så istället för liljeholmen med min kära syster blev det Farsta C, jag och Algot soms sig bör.
Jag ville hitta något lite finare att ha på mig.
Har några linnen nu, har en tjocktröja och väntar på en som min snälla mamma stickar till mig.
vad passar då. Jo kjolar!!
Var in på HM och hittade 3 kjolar och ett linne. en svart/vit en rosa/vinröd och en senapsgul och linnet var grönt
känns skönt med lite färg.
 
 

Kommentera här: