dålig på att blogga

ja varför är det alltid så att det är så svårt att komma igång om det är ett litet glapp. h har hänt en massa här hemma, Ivar går nu bara och har övergett krypande helt. han ropar även på mamma pappa Algot och säger även titta atcho och kan nicka och skaka på huvudet. men han är fortfarande liten och är konstant dålig i magen så jag håller på att oroa ihjäl mig.
Algot han är inte i nån fas där han vill själv men känner att han inte kan eller klarar av det vilket gör att han är jättegnällig tillsammans med att han bara vill leka själv och ha alla saker.
vi har varit i Idre och haft det underbart. vi sprang och gick varje dag och badade en massa. helt klart mitt nya favoritställe. sen har vi varit en helg på landet tillsammans med grannarna. superkul även om jag hade migrän halva helgen 😔
nu väntar vi mest på att Martin ska få semester bara imorgon kvar på jobbet sen är han ledig till januari iallafall 😍

jag börjar sakta förbereda mig för skolstart och Algots start på förskola. är blandade känslor mest roligt men oxå en oro. hur ska min älskade trivas och hur kommer han påverkas av de andra barnen?

Ivar kommer ha det superbra med Martin och jag är säker på att de kommer hitta på massa skoj.
jag ska cykla till skolan varje dag har jag bestämt mig för.

men innan vardagen smyger sig på sk

a Ivar fylla 1 år 😨 var tog min lilla bebis vägen? och så ska vi ut på husvagnssemester och antagligen en sväng till Måla oxå.

























Kommentera här: