God Jul!

Dålig är väl bara förnamnet på vad jag har varit på att blogga, men nu hoppas jag det blir ändring.
Här hemma går det framåt iallafall, Ivar har äntligen börjat gå upp lite på både sin vikt och framförallt på sin längd kurva. Han har oxå fått järndroppar utskrivna så han får upp sitt järnvärde som självklart var lågt. Vi har äntligen hittat en doktor som bryr sig, han ringde en halvtimme efter att vi varit på BVC sist för att höra hur kurvorna såg ut! Fantastiskt det är att ta föräldrars oro på allvar, den andra doktorn bokade ju in oss typ 2 månader senare och tog inte äns järnvärdet på Ivar. Nej skönt att träffat en läkare som lägger lite energi på våran skrutt.
Annars så är allt bra, Algot är nu helt torr och blöjor tillhör det förflutna. Han är en smart omtänksam och snart 3 årig underbart energifylld pratkvarn som testar sina vingar.
Ivar gör lika dant och springer efter Algot och retas mer än gäärna med sin storebror. Han tar en grej och springer sen åt andra hållet, men han hämtar oxå alltid allt som Algot tappar. Han är en smart liten filur och har börjat lista ut hur pussel fungerar.
Han har ett fint ärr på näsan efter att han ramlade i golvet tidigare och fick limma ihop nästippen, så nu smörjer vi näsan varje dag med solskydd.
Baloo och jag var iväg här för typ 2 veckor sen och tränade Agility och det var så sjukt roligt och Baloo var sååå duktig <3 inget strul alls på banan utan det flöt verkligen bra. Så nu har jag bokat in mig på en agilitykurs i januari och jag längtar verkligen. Har inte haft så mycket tid till något annat en skola och barnen på senaste tiden så ska bli kul att göra något "eget". Har försig varit sjuk sen vecka 44 så har inte kunnat träna eller motionera alls.
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åh, vilka fina bilder?

Svar: Tack
Anna Danielsson

Kommentera här: