Feb. 17, 2014


idag har vi varit och gått promenad med hundarna tillsammans med Kristin Junie och Dumle. en riktigt härlig promenad där Bisse fick springa lös och Baloo i långlina. Algot fick oxå springa som han ville större delen. när vi går klart fick vi god lunch och lekte ett bra tag hemma hos dom.
Ivar och Junie tittade in varandra ordentligt och uppskattade nog varandra. Algot han lekte med alla möjliga saker han.
när vi kom hem lagade Algot och Martin pannkakor och ärtsoppa och jag tog med mig Bisse på en springtur. vi sprang först upp en kortsväg i skogen och sen runt på vägarna i området. blev 5 km till slut och hade gärna sprungit mer men både jag och Bisse var trötta och jag visste att Ivar borde börja sakna som mamma nu. det gjorde han oxå för han vaknade precis när jag kom in igen.
maten var supergod och innan jag duschade gjorde jag mina armhävningar och situps. ligger nu på 7 armhävningar som max. det går inte fort :-P men framåt iallafall.
men nu ska jag sova så båda pojkarna sover sött

Kommentera här: