träning

är så jäkla trött på alla som skriver om hur lätt det är att bara ta tag i träningen och hålla i den. såklart det är superenkelt om man inte har något annan som behöver en 24/7. men har man småbarn så är det inte så jäkla lätt. Martin kommer iväg högst 1 gång i veckan och klättrar och jag min träning varierar från 2 dagar till 5 dagar men då är familjegympan inräknad och när jag kan träna mycket beror det på att jag springer hemma i området. senaste veckorna har jag inte kunnat träna mer än 2 gånger och knappt kommit ut på promenader. trodde nog aldrig sett skulle vara så här svårt att få motion men finns hundra andra grejer som är viktigare att göra så är svårt att få t tiden att räcka till.
blir bara ledsen över att skönhetsidealen säger att man ska vara smal och stark och som mamma är det svårt ändå utan ideal som inte går att uppfylla

Kommentera här: