allt är bara skit!!

ja nu kan jag inte hålla humöret uppe längre :'( känner mig så pissigt dålig men är tydligen inte tillräckligt dålig enligt doktorn på vc för sjukskriven blev jag inte. hans bedömning av mig bestod av att jag vred huvudet 6 gånger åt olika håll. så himla sjukt och han var så otroligt otrevlig.
men jag orkar inte bråka mer med sjukvården. har känslobortfall i båda armarna och ska fingrar.
sjukgymnasten är övertygad om att det är ett diskbråck ändå och jag behöver gå 2-3 gånger i veckan till henne.
men det kommer ju inte gå för jag måste vara med barnen. jag som inte äns orkar mer än en halv dag med dom innan jag har skrikande huvudvärk, domnade armar och stickningar i vänster ben.
det tar verkligen psykiskt att inte få hjälp av doktorn, kan inte vara pigg och glad utan känner mig ledsen nere och orolig hela tiden

Kommentera här: