klantskalle


idag på eftermiddagen åkte vi till Andys lekland får att testa på det ställe. Algot och Martin hade verkligen superkul, Ivar hade roligt han med och jag har kul tills jag gjorde något så dumt som att åka en rutschkanan. ingen lång men en liten och måste landat konstigt när jag kom ner och "slagit upp " diskbråcket igen så från att ha legat på en vas 5 till vas 9-10 igen :-( just nu väntar jag bara på att kl ska bli så mycket att jag kan ta 2 citadon trots ar jag mår piss av dom. för citadonen tar bort smärtan iallafall.

innan vi var på Andys var jag hos sjukgymnasten och hon drog i min nacke då den kändes riktigt bra. sen var jag ut med Baloo i sandtaget och sen en kort promenad vid trylen. köpt hem godare godis till Baloo oxå så vi kan träna lite mer vardagslydnad och så tänker jag börja jobba upp vår relation lite mer. men det är svårt när Martin är med då Baloo alltid väljer Martin före mig. inget konstigt i det lyra var väldigt mycket min och sen har Bisse tagit över. men nu när Bosse bor hos Lotta (grannen) så är det dags att ta tag i min och Baloos relation. vi har väl kanske en 75% idag och vill absolut upp på 100

Kommentera här: