snöbus med hundarna

Idag är jag duktig och pluggar för fullt. Martin och Ivar är inte hemma så jag har hela huset för mig sjäv = sitter i soffan och pluggar. Har även Bisse här idag så det är mysigt. Vi började med att träna lite så hundarna skulle vara nöjda när jag pluggar. och sen när jag var klar med ett moment gick vi ut och busade i snön. Gud vad jag älskar att bara gå runt och se hundarna leka som tokar. <3 tog med mig kameran så här kommer lite från våran promenad.
 
Woho snö är det bästa vi vet!
Vackrast i hela världen!!! <3
Sötast i hela världen!!! <3
Bara så fin!
Sa du godis?
Värdigheten lyser ur ögonen
<3
Va vi klara nu?
kom igen nu kasta godisen!
Galen hund!
Dododoo...!Utmaningen till lek ligger i luften
var bara sånt slukande hål
Baloo känner sig lite trängd
Bisse låssas vara farlig och Baloo håller undan
Bisse: Oj vad spänt det blev, hoppas han inte blev sur
äh vi låssas som ingenting så blir det bra
Jag har en grop!
Nu är den min!
två galna bushundar, snart blir det räjs igen
 
 
 
Skillnaden mellan hundarnas snöbollar är lite väl stor och det är synd om Bisse som verkligen "klibbar" ihop. Men bara in i duschen så är allt borta.
från sidan, båda hundarna har lekt lika mycke men skillnaden är markant
fram på bisse
fram på baloo
sidan bisse
sidan på baloo
 

Kommentera här: