Nr 1

Ja jag vet att jag ofta påpekar att jag tycker väldigt mycket om min hund. Inte så konstigt kanske, han är ju just MIN hund och min bästa vän. Sista tiden har vi änat mycket tid tillsammans och myser mycket och tränar för fullt. Vi har i helgen avverkat vår 4 tävling den här våren, och innan dess var det 3,5 år sedan. Oj vad det är roligt och vad vi börjar hitta varandra. Vår största utmaning nu är att öka farten. 
Igår slog vi till med 1 disk och 2 nollor varav den sista nollan var vi ensamma om och vi fick vår första pinne! i Ösregn ska tilläggas! Så nu har Baloo en pinne i hoppklass 1. Känns riktigt bra.
Så nu ska vi öva upp farten så mycket jag bara kan, önskar mig verkligen mera kunskap om hur jag ska göra och skulle jag haft pengar skulle jag lätt bokat in lite privatträningar hos tränare. Men nu får jag exprimitera själv, vet ju typ hur jag ska göra

Kommentera här: