Varit på massa utflykter

Jag och hundarna har haft en riktigt skön ledig sommar hittills.
Vi har haft besök av våra rwandiska vänner <3 och här förra veckan hade vi besök av 32 brasilanska scouter som verkligen älskade mina pälsiga hundar :D
Vi var på promenad i tyrestaby och gick i nationalparken och så var vi inne i stan på stadsvandring och hundarna skötte sig perfekt.
Ska säga att det är väldigt mycket lättare att ha bara sina egna hundar att tänka på istället för 30 hundar.
Jag och hundarna har kommit ännu närmare varandra, vilket många kanske skulle tycka är konstigt att det går eftersom jag ändå alltid tycker att mina egna pojkar är bäst, finast och underbarast men nu är de ännu underbarare!

Baloo har gått tillbaka till att vara lite mer husses hund ävven om han ändå älskar sin matte som leker och tränar men husse är ju något speciellt. Min lilla baloosan som är en riktig emil i lönnebergafilur och kan vara så duktig och måste sen bara spralla av sig och stänga av öronen :p

Bisse däremot växer för varje dag i mina ögon. Vilken guldhund jag har råka på!
Vardagslydnaden blir bättre för varje dag, men han är en riktig tonåring just nu och testar baloos och husses tålamod *hehe* matte är väldigt förskonad men sen har vi blivit ett riktigt team nu.

Just den här veckan passar vi Hobbe, och idag tills imorn kommer sötnöten Sally oxå. Bisses stora kärlek, en svart labrador från dagis.

Största lyckan har varit att husse haft tid och lust att följa med oss på alla våra skogspromenader och han har tagit baloo och jag bisse vilket har gett mycket resultat i träningen då vi kunnat koncentrerat oss på varsin hund.

i fredags så skulle martin in till naprapaten så då hoppade jag, baloo, bisse och hobbe in i bilen och följde med.
Medan han knäckte sin rygg så gick vi till tanto och rasthagen så att de svarta monstrena fick kuta av sig riktigt ordentligt.

Hade med mig kameran och här nedan ser ni resultatet.


Bisse kommer varje gång matte ropar i sin sommarpäls


Bisse kollar av läget i hagen


Baloo min klokaste sötis!


AAAAAAAATACK!


Galopp


Börjar bli svårt att se skillnad på pojkarna bakifrån


Hobbe strosar runt


3 trötta


ska jag titta in i kameran så här? får jag godis då?


Baloo har inte riktigt tid att bli fotad


Va är det något som händer där borta?


<3

Kommentera här: