promenad till hagen

Idag så tog mig mina ben till fårhagen och gissa om pojkarna var lyckliga.
Ibland är de värt att ha ont för att få se lyckan i deras ögon och få lite bättre samvete.
De sprang som dårar tills kameran/mobilen kom fram då höll de sig genast närmare Kamera = Godis :D
Sen gick vi sakta sakta hem.

Hemma har vi äntligen fått ström till tvättmaskin och torktummlaren igen så idag har jag tvättat en massa så nu är allt rent.

Väskan med bebiskläder och mina kläder för BBvistelsen är packad.
igår kom min snälla faster förbi och hade med sig en hel påse full med bebiskläder i olika strl och en mjuklift som min kusins barn har haft. Så otroligt snällt <3

Annars så har det varit myndighetskontakt idag men blir mer imorn då jag ska åka in och prata med någon direkt istället.

har även bakat en kladdkaka för jag var så sugen på det :p och den här gången blev den ordentligt kladdig *mums*

Nu väntar vi på att Martin ska komma hem så vi kan åka och handla hem lite mat.


Mina fina pojkar <3

Kommentera här: