väntar och väntar

Jag har helt slut på energi och har verkligen tröttnat på att inte göra någonting.
Vill bara att bebisen ska komma nu så att jag kan få snosa och mysa på den lille.
Då är det ju okej att inte orka göra något men att nu bara gå och tråka är inte kul!

Idag har jag varit på min dagliga korta promenad med hundarna, lagat lunch - lyckades bränna såsen *blä*, läst ut min bok som jag fick av mamma - liza marklund Du gamla du fria, och sen inget mer.
Kul va! Ändå är jag helt slut och orkar inte göra någonting.
Inte för jag vet vad jag ska göra heller.

Ska tvinga martin att ta upp wiispelet imorn så jag kan spela tvspel iallafall.

Skönt är att hundarna oxå är trötta, baloo ligger och drömmer brevid mig i soffan och bisse ligger på rygg på golvet och sover som en stock.
även husse är trött och har lagt sig att vila en stund medan maten står och puttrar på spisen.

Nej nu längtar vi nog alla efter att få in en liten som kräver uppmärksamhet och gör så att vi har något att göra på dagarna.

Kommentarer:

1 Alexandra Sjöblom:

skriven

Låter inget vidare. Men nu är det ju verkligen inte långt kvar! Håll ut! :)

Kommentera här: